Sider

mandag den 12. december 2011

UGens person jeg hader

JEG HAR IKKE HAFT EN AF DISSE I LANG TID; for min tro på vor herre kristus har givet mig en forøget sindsro, MEN jeg kom i tanke om et individ, der har desekæret noget så helligt og så dyrebart at selv den ultimative straf (oplæsning af "WIllys verden" til toneren fra justin bieber's baby) ikke er straf nok, derfor offentlig tilsving på min blog TAG DEN VANHELLIGE hund

En fin opsumering af alt hvad jeg foragter
MAnden er GEORGE LUCAS. og før i tænker åh min gud BAwler hader star wars, så vil jeg lige understrege at jeg elsker den oprinelige triologi og måske er det fordi at han ikke hade så meget magt over denne som de sidste 3, eksempelvis er 5 den bedste fordi Irving Keshner instruerede den. MEn selv ikke den herlighed der er star wars, kan opveje den forbrydelse og blasphemiske og på alle måder misdanede kreation der kaldes episode 1,2 og 3.
1. De praktiske effekter blev udskiftet med computer animation
2. Alle de gode skuepillere manglede (Harrison Ford, Carrie IFsher, James Earl Jones)
3. JAR JAR (fik mig lyst til at skyde alle i biografen, George Lucas, Dronning Margrethe, og derefter mig selv) Binks
4. YODA SLÅS MED LYSSVÆRD WTF LOL Uhan er en mester i kraften tumper)
for yderliuge detaljer se venligst :http://redlettermedia.com/plinkett/star-wars/ hvor et af minde store idoler beskriver ALT det der gik galt.

hovedårsagen er at disse film er SÅ ringe at jeg fangede mig selv i at ønske at de opridenlige aldrig var blevet lavet, så jeg havde sluppet for skuffelsen ved de nye, og de utallige lsag i hovedet i et forsøg på at glemme dem, hvilket bare fik mig til at se dem igen, og starte processen forfra.

Desuden har han store briller og et grimt skæg


You have become the very thing, you swore to destroy.
FIlmmaking for the money's sake



Ingen kommentarer:

Send en kommentar