Sider

tirsdag den 6. november 2012

Nobody knows the trouble i've seen

Whos the greatets warrior ever?
http://www.youtube.com/watch?v=PWUV8Qeofjw
Det er altid hårdt at miste en vi holder af. Det er svært at måtte sige farvel, til én man har kendt længe og hvis selskab man har nyt i utallige timer og på mange eventyr. Min nære personlige ven, for hvem jeg kun har den dybeste respekt og medfølelse over hans store tab, har netop oplevet sådan et tab. Via det det altopslugende sorte multimedie hul, Hr Zuckerbbergs FACIEM LIBRO, har jeg netop konstateret at én af hans højtelskede DIABLO 3 chracters, en kriger, der eftersigende skulle være af samme kaliber som den legendariske helt BILLY fra adventure time, er faldet som offer for mørkets magter og har måttet drage til de falde heltes haller, vor han stolt afventer dommens dag og ragnarock and roll. Men det er ikke en hvilken som helst tilfældig dæmon, der har fået bugt med denne ellers uovervindelige, ustoppelige magt, denne herkulanske leoniadiske forkæmper for alt hvad der er godt og sandt her i verden, retfærdighed, sandhed og de himmelske tilbud på bacon chips i FAKTA. Den sindrige og djævleske fjende, der endelige fik ramt på denne store legende var ingen andre end, den vi regnede for vor nærmeste allierede det djævlske BLIZZARD selskab. EFter på yderst nedrig vis at have lokket ham ud i endnu en heroisk kamp mod mørkets og skatte stigningernes magter, lukkede spillet ned of afskar ham fra hans krigs kammerarter, og efter at have udråbt et sidste: "Agnosco fortunam Chartiginis", måtte han som den sande kriger han var så døden i øjnene, og ak ja resten er blot endnu en trist historie. OG er der nogen mere tragisk måde at falde på end for en formodet ven, men i virkeligheden en gudløs forræders vens sværd jeg tror det næppe. I hvert fald har vi intet valg end at machere videre på denne de taløse tåres stig og besynge, denne faldne kæmpe af vores hjerters fulde kraft. LAuritz du har mine dybeste kondololationer, og det gør mig virkelig ondt. Hilsen Bawler, denne sang dedikere jeg til dig:

 http://www.youtube.com/watch?v=4EJSkJlh_fg

OG selvom tiden forud ser sværd ud er der desværre kun en tign jeg kan sige for at lindre din smerte, og skønt det måske umildbart ikke falder id in smag, er det dog alligevel sådan at: THE SUN WILL COME UP TOMORROW

http://www.youtube.com/watch?v=5PzL8aL6jtI

Du ønskes dybe kondoloationer og vid at både jeg og min (formoder jeg talløse fanskare lider med dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar