Sider

mandag den 17. oktober 2011

I am the champion

Thats right ladies, im the champion
der kommer en stund i en hver ung mands liv, hvor han må teste sit nye keyboard, ved at dkrive en lille kronik om hvad han mener må værre en stor personlig triumf. JEg har haft svært ved at vælge mellem de mange storslåede begivenheder hvis centrum jeg har værret, men selv min finest hour, hvor jeg sang VLTj for en flok mennesker der forstod at værdsætte sand kunst, er ikke det rigtige valg. NEJ efter at have været udrejst til det mørke kontinent, sjælland, til en samling af danmarks førende elite, jep det var en rollespsils kongress, er jeg vendt hjem som vinder af den eksklusive BATTLESTAR GALACTICA turnering, med tilhørende diplom og t-shirt, så hvis du har glædet dig til at fortælle om hvordan du fik 2 nye facebook venner, og stemte på vinderen i x-factor så husk at nogen af os faktisk har udrettet noget vigtigt og glorværdigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar