Sider

søndag den 30. oktober 2011

så farvel til mine venner

HUsk mig som jeg er; pænt klædt på
Den gode gammle sang som jeg så godt kan lide. Der er sikkert mange der ikke kender den, og det er også lige meget, men alle mine kære vge'er (verdens gemmytligste eksistenser) farvel til alle og enhver jeg ikke ser igen (før enden kommer og vi alle som en skal stå foran den store dommer) i skal vide at I bragte det bedste frem i mig, på samme måde som jeg håber at have bragt det bedste frem i jer (hvis I forstår hvad jeg mener). Og som årene går og minderne falmer VIL DET ALTID BLIVE HUSKET at: ET STED MOD VEST PÅ JYLLANDS KYST; DERUDE HVOR SANDET ER SÅ LYST, SKRIVER BAWLER LØS I SLUD OG BLÆST; MOD NYE MÅL I SLAM OG MØG. ja det er nok meget rammende for det resterende indhold af mit liv, men så længe mindet om det vidunderlige år stadig er hos mig, er det med den allerhøjeste ære at jeg vil forsøge at hjælpe jer igennem jeres triste små liv med mine forhastede fortastninger og lommefilosofiske artikler. SO LONG OG tak for alt


HIlsen: JOnas StengAArd "BAWLER" JenseN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar