Sider

mandag den 4. april 2011

Star Trek mod Star Wars

Jeg har måske i ny og næh gjort opmærksom på min rent professionelle pligt som star wars fan til at hade og ønske død og lemlæstele over enhver supporter af det åndsforladte og lalende blindgyde agtgie projekt kaldet star trek. Det er intet personligt men ren bussiness. Ikke desto mindre har jeg tænkt mig at udnytte dette
forum til min fordel (samt Frederiks facebook når jeg for den hacket igen). Sådan her vil det foregå: jeg vil stille nogen kendte figurer fra begge serier op overfor hinanden og så vil jeg fremlæggemine argumenter. i er velkommene til at debattere i kommentarene.

1 Kaptajnerne: Han Solo Mod Kaptajn James T. Kirk. Han solo er den fødte kaptajn ikke alene er han iskold over for alting lige fra asteroide felter til direkte angreb mod en imperial star destroyer. Solo er desuden altid hurtigst på aftrækkeren og har en smart replik til enhver lejlighed. Kaptajn Kirk er mere til flødeskums kager end til stjerne krig desuden ligner hans skjorte lort.
Feelin' lucky punk?
bemærk vigende hår grænse

2. Styrmændende: Chewbacca mod Spock (pjock)
Behøver eg overhovedet at skrive noget? helt ærligt rumbjørn der river folks arme af over et spil monopoli med laser armbrøst nuff said

(moe howard look alike)
Knock that shit off or your dead
by laser corossbow




var glad for at jeg ikke valgte dødsstjernen



3. Skibene. Us. Enterpise mod the executor. Der var en del skibe at vælge imellem på starwars siden, men darth vaders flagsskib er klart min favorit.  The executor er et skib som jeg nok ville vurdere til at være på samme størrelse som kaptajn Kirks arrogance desuden er det tungt bevæbnet og fyldt med snobbede britere der vil uden tøven vil riste enhver trekkie røv i sigte. The enterprise er derimod en flyvende fiat uno der voldsomt ryster hele besætningen (bestående af mutanter, social demokrater og gøglere) rundt bare man puster til den ala bubber
thi hi han har pige hår (robert)

Cool shades 
4. Skurkene: Darth Vader mod Khan. Hvem end den klamme stodder til højre er så har han ikke en chance mod the dark lord of the sith ( i modsætningen til de talrige Light lords of the sith). Både den uhyggelige dragt den dybe stemme og evnen til brutalt at nedbryde sine børn for åben skærm (ligesom Mickey Fredie Pedersen) samt det ultimative kill http://www.youtube.com/watch?v=vTnj-pkWN18 jep kvælning med en hånd i fri luft awesome.




Ja kald mig bare partisk, men så må i åbne jeres egen blok og modbevise mig der held og lykke herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar