Sider

torsdag den 8. september 2011

en OPløftede film

You won't like me when im old and grumpy
Mange gange har jeg i mit liv utalige grå stunder, fundet glæde og håb i Disney vidunderlige eventyr. Både bjørne brødrer, toy story og monsters inc. har tit gjort mit liv et grin riger. MEn denne aften så jeg et eventyr, der ikke bare var sjovt og hyggeligt men fantastisk ud over enhver forstand. FOR FØRSTE GANG I ALT FOR LANG TID blev jeg, jeres kære homér, rørt til tåre af den vidunerlige historie om den Elskelige Hr. Fredriksen og hans fantastiske liv. Især intro sekvens var for mig noget særligt, og jeg vil i den andledning dedikere denne uges awesome til: HR: FREDRIKSEN

Navn: Carl Fredriksen
ALDER: Han er gammel af krop, men yngre af sjæl end nogen i denne kolde verden af facebook, øl f..... (og det der er værre) kan hævde)
Evner: ud over at være en fandes Karl (get it?) er her Fredriksen ikke en mand, der lægger under for nogen, prøv bare at messe med hans postkasse og han pwn dig med sin improviserede stok/baseball bat (dolph style)
Citater: NEJ.        Sig til din boss at han kan få mit hus, NÅR JEG DØR (ergo aldrig).    DIGI JAKKESÆTET, JA DIG tag et bad hippie.
Awesomness: 92% ja forfanden han er en hård negl ham hr.æ fredriksen da han kan tvinge selv mig i knæ med tårene piskende ud af øjnene.
Feelin´lucky punk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar