Sider

fredag den 23. september 2011

Rasende rabbleri

Hvad er meningen med
Bearnaice sauce?
Ja, min nye bedste ven er total sej, ikke?
og han har stil
Der er noget galt i danmark og med den menneskelige logik som sådan. I de mange søvnløse timer jeg har brugt på vagt fra mørkets tjenere (nazgul, sith, star trek fans og ham dyrepasseren fra min safaritur til haunstrup zoo) på at gennemtænke universets sammensætning. I hvert fald har mig og min nye allierede, gode ven og intelektuelle ligemand. HR: MORRISON, i de lange ensomme timer kommet frem til en del chokerende resultater. Her kommer de:


He's starring ito your soul
Okay, Gud kan ikke bevise at han eksisterer, fordi formålet med ham er at vi skal have noget at TRO på og hvis ingen tror på ham kan han ikke eksistere. Okay har i hørt om bombarder bille? dens anatomi er så kompleks at den umuligt kan være et produkt af evolution. Så derfor må gud have skabt den. Så hvis gud eksisterer, er der ikke noget formål med gud, derfor burde han forsvinde i et puff af logik


Hvis tale er sølv og tavshed er guld, hvorfor er Morrison så, så meget fattigere end mig?.

Er vi enige om at vi betaler mere for kvalitet og kvanditet, så hvorfor koster 200g af de bedste chips så mindst (ikke at der er noget i vejen med det, det bare en herlig tvist i tid rum kontinuumet, til fordel for alle os bacon elskere)

GLÆD JER TIL FLERE EVENTYR MED MORRISON OG MIG (med mindre far bliver sulten og vil ha kål til aften)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar