Sider

søndag den 13. marts 2011

Dagens dommedags tegn

Kærlighed mellem 2 mænd er en ting, som visse personer afskyer mere end pesten. Disse individers afsky blegner ved siden af det bundløse hav af had, foragtelse og væmmelse der findes i Mark Vinderlsev hvis motto er: vejen til helvede er fyldt med (mandelig) homo sex. Men sel med denne indstilling har Hr. Vinderslev valgt at stille op foran flere hundrede mennesker iført: makeup, læbestift, hårlak og en yderst svanset påklædning. Et vanvittigt ønske om at prøve det hele inden enden? døm selv

Så indtil videre går profetien sådan her:
Hvorfor? Mark

Floderne vil flyde røde af blod,
Solen vil formørkes
Alverdes sjæle vil skrige i angst
Malthe Ferierskovsvil opføre sig pænt
Søren Jørgensen vil være udhvilet
Lasse Skak Ernst vil være velsoigneret
Hele drengegangen møder til morgenmad kl. 7:00
Utzon kæmper til sidste blodsdråbe
Mark bliver homosexuel.
                                                          Fortsættelse følger...


Endnu engang er jeg blevet afpresset til mod min vilje at udgive artikler på min blog, denne gang er det en person jeg ellers altid har regnet for at være venlig og rar der har afpresset mig for mit kæreste eje. Min elskede world of warcraft kasket hvori al min awesomeness og tro (og derved guddommelig beskyttelse (ja gode ting sker for dem der tror på gud)) ligger er blevet taget fra mig og afleveret tilbage,men kun på betingelsen af udgivelsen af denne artikel. Et desperart forsøg på at undgå enden, men måske kan selv ikke min fantastiske hat rede os.

Hvor pengene?
Hvem ved?



Floderne vil flyde røde af blod,
Solen vil formørkes
Alverdes sjæle vil skrige i angst
Malthe Ferierskovsvil opføre sig pænt
Søren Jørgensen vil være udhvilet
Lasse Skak Ernst vil være velsoigneret
Hele drengegangen møder til morgenmad kl. 7:00
Utzon kæmper til sidste blodsdråbe
                                              Mark bliver homosexuel.
                                                     Kopenhagen bliver afpresser
                                                          Fortsættelse følger...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar