Sider

søndag den 13. marts 2011

Ugens AWESOME

I denne uge er den awesome person en mand, som ikke alene er én af mine bedste venner, men også rund smadrer mig hvis jeg ikke udnævner ham. Han er kendt for sin evige stil af "easy going awesomeness" og det krogede smil. Hans navn er Kristian Amstrup og jeg håber at denne artikel vil skøne mig for de umennskelige smerte han ellers havde sat mig i vente. (be be)

Navn: Kristian Amstrup aka. The terror of Tønder aka "hovedet" fra holstrebro
Alder: Præcis 1½ år ældre end Le Bawler (10. apirl 1995 (ja året Braveheart kom ud)) Amstrup (10.Oktober 1994 ja 4 dage inden pulp fiction kom ud))
Evner: overleve at kalde Bawler fed og stjæle hans æbleskiver, Barbere sig skaldet have make-up på og stadig være hetro, tabe 10 gange i træk til Bawler i tekken 3 (uden at smadre ham i virkeligheden), herre ondt "killer" blik,
Citater: Heeeeey (fonzie style), (al videre tale drukner i ren awesomeness)
JA der peakede vores liv vist.
Awesomeness 89½% (beklager Lauritz ellers smadre han mig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar